فروشگاه ساعت سونتو suunto

خرید ساعت سونتو از سایت sportwatch.ir و شماره واتساپ 09212567359

فروشگاه ساعت سونتو suunto

خرید ساعت سونتو از سایت sportwatch.ir و شماره واتساپ 09212567359

ساعت هوشمند Amazfit GTS 2 Mini صورتی

اسپرت واچ | يكشنبه, ۲۷ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۵۳ ب.ظ | ۰ نظر

GTS 2 Mini صورتی

آشنایی با ساعت هوشمند Amazfit GTS 2 Mini صورتی

 

ساعت Amazfit GTS 2 Mini صورتی، پشتیبانی بیش از 70 حالت ورزشی

ساعت Amazfit GTS 2 mini صورتی دارای بیش از 70 حالت ورزشی داخلی است که به شما این امکان را می دهد که چه در خانه و چه در فضای باز به ورزش مورد علاقه خود بپردازید. برای یک تجربه کامل تر، ساعت می تواند موسیقی را در تلفن شما کنترل کند، اعلان هایی را درباره مراحل ورزش، شرایط و مناطق ضربان قلب ارائه دهد و پس از پایان تمرین، گزارش اطلاعات ورزش را در برنامه ایجاد کند.

الکسا داخلی در Amazfit GTS 2 mini، درک هوشمند و کمک

شما می توانید با Amazfit GTS 2 mini صورتی خود با الکسا صحبت کنید. سئوال بپرسید، ترجمه دریافت کنید، هشدارها و زمان سنج ها را تنظیم کنید، لیست خرید ایجاد کنید، وضعیت هوا را بررسی کنید، دستگاه های خانه هوشمند خود را کنترل کنید و موارد دیگر.

ردیابی عادت ماهیانه زنان، برنامه ریزی برای آینده

پس از ثبت دوره قاعدگی، Amazfit GTS 2 mini صورتی می تواند با هوشمندی و بصورت شخصی، زمان و طول دوره های قاعدگی و باروری را پیش بینی کند و به زنان آرامش خاطر دهد. عادت ماهانه خود را بدانید تا غافلگیر نشوید

سیستم ارزیابی سلامت PAI

نمره PAI با پردازش داده های مربوط به ضربان قلب شما و سایر اطلاعات پیچیده سلامت با یک الگوریتم محاسبه می شود. این نمره منحصر بفرد، ارزیابی سلامت را برای هر کاربر بصورت شخصی، بر اساس داده های بهداشتی خود فراهم می کند و این اطلاعات را بصورت شخصی به هر کاربر ارائه می دهد. سیستم ارزیابی سلامت PAI اکثر قریب به اتفاق انواع ورزش را بدون در نظر گرفتن زمان و مکان، پشتیبانی می کند.

سطح استرس خود را کنترل کنید

استرس دلیل اصلی بسیاری از مشکلات سلامتی است. با استفاده از GTS 2 mini صورتی، در طول روز، هر زمانی که تحت فشار یا استرس هستید، می توانید میزان استرس شخصی خود را ببینید ( آرام ، طبیعی ، متوسط یا بالا )، و برخی پیشنهادات را در مورد چگونگی کاهش آن، دریافت کنید.

جی تی اس 2 مینی صورتی

سیستم مدیریت باتری کاملا بهینه شده Amazfit GTS 2 mini صورتی، حداکثر 14 روز عمر باتری را فراهم می کند. اضطراب ناشی از شارژ مداوم را از خود دور کنید و انرژی را در مسیر ورزش و فعالیت قرار دارید. باتری 220 میلی آمپر ساعت آماده برای دو هفته فعالیت شما است.