فروشگاه ساعت سونتو suunto

خرید ساعت سونتو از سایت sportwatch.ir و شماره واتساپ 09212567359

فروشگاه ساعت سونتو suunto

خرید ساعت سونتو از سایت sportwatch.ir و شماره واتساپ 09212567359

ساعت هوشمند Xiaomi Amazfit GTR Stainless

اسپرت واچ | سه شنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۲:۴۸ ق.ظ | ۰ نظر

خرید ساعت هوشمند Amazfit GTR Stainless

ساعت هوشمند Xiaomi amazfit GTR Stainless با قطر صفحه نمایش 47 میلیمتر، ساعت مچی ای سبک و مقاوم، ساخته شده از آلومینیوم بوده، که ضخامت آن فقط 9.2 میلی متر است، در حالی که وزن بدنه ساعت، سبک تر از شش قطعه کاغذ A4 (کاغذ 70 گرمی برای پرینت) است. و با داشتن بزل (حلقه دور شیشه) سرامیک زیرکونیوم میکرو کریستالی شیک و درخشنده، ساعت مچی حتی باریک تر و ظریف تر به نظر می رسد (مدل Glitter Edition دارای بزل سرامیکی نیست). چهار رنگ برای ساعت در نظر گرفته شده است: مشکی ستاره ای، صورتی شکوفه گیلاس، سفید مهتابی و قرمز مرجانی، و همچنین یک نسخه ویژه Glitter Edition که با 60 کریستال درخشان Cubic Zirconia اتریش ساخته شده است. همراه با انواع بندهای سبک و رنگارنگ، به راحتی می توانید ظاهر شیک خود را بیابید.

مقاوم در برابر آب تا عمق 50 متر، همچنین ساعت Amazfit GTR از سناریوهای شنا چندگانه پشتیبانی می کند. این ساعت می تواند به طور خودکار موقعیت شنای شما را تشخیص دهد و داده هایی مانند SWOLF (تعداد ضربه دست با شنا در طول استخر)، سرعت و میزان کالری مصرفی را ضبط کند و در هر بار شنا کردن، تجزیه و تحلیل دقیق داده ها را امکان پذیر می کند.

عمر باتری این ساعت انقلابیست!

عمر باتری حداکثر 74 روز (استفاده بیسیک)
با این شرایط: خاموش بودن بلوتوث، ضربان سنج قلب و سایر ویژگی ها و 100 بار مشاهده ساعت در روز.

عمر باتری حداکثر 24 روز (استفاده روزمره)
با این شرایط: روشن بودن ضربان سنج قلب و کنترل خواب. دریافت 150 نوتیفیکیشن روی صفحه نمایش ساعت با حداکثر روشنایی. مشاهده ساعت برای 30 بار. تمرین ورزشی و یا دویدن سه بار در هفته، هر بار سی دقیقه با جی پی اس روشن. 5 بار عملکردهای دیگر.