فروشگاه ساعت سونتو suunto

خرید ساعت سونتو از سایت sportwatch.ir و شماره واتساپ 09212567359

فروشگاه ساعت سونتو suunto

خرید ساعت سونتو از سایت sportwatch.ir و شماره واتساپ 09212567359

معرفی Suunto 5 Peak Ridge Sand MultiColor

اسپرت واچ | سه شنبه, ۸ شهریور ۱۴۰۱، ۰۸:۵۲ ب.ظ | ۰ نظر

Suunto 5 Peak Ridge Sand MultiColor

خرید ساعت سونتو 5 پیک Ridge Sand MultiColor - از نماینده رسمی ساعت سونتو در ایران

 

با خرید ساعت سونتو 5 پیک مدل Ridge Sand MultiColor می توانید به تلفن همراه خود متصل شوید و با برنامه کاربردی سونتو به تمامی ویژگی های کاربردی و مجامع آنلاین دسترسی کامل داشته باشید. همچنین می توانید به نقشه های اطراف دسترسی داشته باشید و به هنگام قرار گرفتن در محیط باز به ماجراجویی ادامه دهید.

ساعت  Suunto 5 Peak Ridge Sand MultiColor یک ساعت ورزشی سبک میباشد که برای تمرینات ورزشی ، طبیعتگردی و نظارت بر سلامت بدن طراحی شده است. ساعت سونتو 5 پیک سبز تیره با داشتن جی پی اس ، ویژگی های ورزشی در فضای باز را در اختیار شما قرار میدهد.

 

از این ویژگی های ساعت سونتو 5 مدل Sand Multicolor نمیتوان چشم پوشی کرد:

Burner :

ویژگی BURNER نشان می دهد که شما با چه سرعتی گرم به گرم کربوهیدرات بدن خود را در طی تمرین می سوزانید. این ویژگی به کنترل وزن و تمرینات و همینطور ایجاد تعادل در سلامتی با رژیم گرفتن و ورزش کمک می کند.

 

نقشه حرارتی 3D :

نقشه حراراتی 3D به شما کمک می کند تا دید جامعی از محیط ، از نوع ناحیه ای که قرار است با آن رو به رو شوید، را ببینید. نقشه های حراراتی محبوب ترین مسیر ها را با توجه به نوع ورزش شما نمایش می دهد. مسیر مورد نظر خود را با ساعت سونتو 5 پیک خود هماهنگ (sync) کنید تا ناوبری آسان را تجربه کنید.

 

نقطه آغاز را دریابید :

یک point of intreast (poi) زمانی اهمیت پیدا می کند که شما از جایی، مکانی، یا موقعیتی خوشتان بیایید و بخواهید بعدا هم به آنجا بروید. برای ساختن یک poi در ساعت سونتو 5 پیک multicolor فقط لازم است لوکیشن مود نظر خود را سیو کنید یا با ورود به برنامه سونتو آپ لوکیشن را اضافه کنید و سپس آن را با ساعت سینک کنید. بعد از کلیک به Poi موقعیت مورد نظر آپلود می شود و فاصله و مسیریابی را مشاهده کنید. اگر نیازی به این مسئله بود که بین poi ها سوییچ کنید، این کار امکان پذیر خواهد بود تا به ناوبری ادامه دهید.


ویژگی های کلیدی Suunto 5 Peak Ridge Sand MultiColor :

- نمایش اعلان های تلفن همراه
- صفحه نمایش لمسی با کیفیت
- مقاوم در برابر آب تا عمق 30 متر
- ردیابی فعالیت های تمرینی
- امکان اتصال به دستگاه ها از طریق بلوتوث
- یادآوری شارژ هوشمند
- پایداری باتری تا 10 روز
- پشتیبانی از سیستم های ماهواره ای
- دارای ویژگی مولتی اسپورت
- نمایش وضعیت آب و هوا
- دارای گارانتی 1 سال موتور

  • اسپرت واچ